mandag 14. februar 2011

Løp og kjøp...eller?


Da jeg oppdaget denne nyoppfinnelsen i et foreldremagasin for ikke så lenge siden var jeg ekstatisk og tenkte at en sånn kan jo være praktisk. Jeg syns det er rotete å ha en vippestol stående på bordet, og jeg har jo strengt tatt 3 Tripp Trappstoler så jeg kunne godt fått bruk for en. Men så var det en som sa at selve setet koster tusenlappen på Barnas Hus (som blir omtrent eneste forhandler her i byen, jeg vet ikke om det er billigere andre steder) og i tillegg koster jo trekket 2-300 kr.

I tillegg var jeg egentlig i tvil om minstejenta mi allerede er for stor for den, noe som ble bekreftet egentlig av folk som har sett setet. Jeg har jo riktignok planer om en til før jeg sier meg ferdig med å befolke byen, men hvis hun som er minst akkurat nå ikke engang får luktet på den blir den jo da kjøpt kun for de 5-6 månedene en evt sistemann får brukt den, og det syns jeg var i overkant luksus. Så jeg la planen på hylla og fant ut at da stapper jeg heller minstejenta ned i Sofus Høystolen med en dyne rundt hele seg, det er vel uansett ikke såå lenge til hun klarer å sitte alene. Men pr idag gliser hun jo så stort når hun ser mat at hun ramler bakover, så en dyne kan være kjekt å ha.:)

Det enkle er ofte det beste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar