mandag 7. februar 2011

Mandag morra blues

 

Mandagen kom hard og nådeløs. Det var hardt og våkne til morran etter en litt for lang kveld. Minstejenta og jeg har vært i Åpen barnehage idag, så fikk hun lekt litt på golvet der før hun skulle sove på formiddagen. Når hun skulle legge seg dro vi. Det er jo for hennes skyld vi var der, ikke noe spennende for mammaen å sitte der utover det når hun skulle sove. Nå er det kvelden og jeg har vaska golvet men ikke børi ved, det venter vi med til julekvelden.

Det ble en nyinvestering på iTunes Store igår, jeg lastet ned hele plata Spel fra Bukkene Bruse, og iPoden var dermed ny og spennende idag. Det er alltid godt med nye sanger på lager. Og enda har jeg ikke brukt 1/3 av den plassen iPoden har å by på. Jeg fikk meg dessuten en overraskelse når jeg i det hele tatt fant musikk som jeg liker på iTunes Store. I gamle dager når man lastet ned på den noe mere ulovlige måten så var det jo bare pop og liknende sjangre man fant. Hvilket førte til at jeg aldri lastet ned noe og dermed holdt meg på den lovlige siden, for det var ingen sanger av min interesse likevel. For oss som liker folkemusikk og litt andre sjangre var det rett og slett knagert. Jeg fikk meg derfor en positiv overraskelse når jeg søkte på mine ønsker, og iTunes Store faktisk kunne tilby det. Da er det vel verdt å betale. Og jeg kan konstatere at iTunes Store har god musikksmak.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar