lørdag 8. februar 2014

Snø, snø, det har snedd.


Tenk at det går an å bli så glad for nedbør. Helt overraskende begynte det å snø natt til igår, og jeg tenkte at nå var skiføret berget. Ja, jeg kunne ikke skrive et helt blogginnlegg uten å nevne noe som har med ski å gjøre. :) Jeg hørte rykter om at det var meldt mildvær til uken, men det tenker vi ikke på nå. I kveld skal jeg og de to største jentene mine (som er 6 og 8 år) på kino, og i morgen hadde vi tenkt oss ut for å gå på....(tamtamda daaaa) ski! Vi drar med oss ei venninne og hennes 8-åring, og håper på en koselig dag i løypa. Særlig langt kommer vi nok ikke, vi blir nok stående å stampe på de samme 100 meterne, ettersom 3-åringen også skal være med, men det er nå ikke det viktigste. Finner vi en bakke som de største kan forsere med fiskebein for så å suse ned, så kan vi like godt holde oss der. Jeg gleder meg til vi får pulken jeg har kjøpt. Da skal det bli lengre turer. Jeg drømmer om en overnattingstur ute i vinternatta, det hadde virkelig vært artig. Men enn så lenge får vi nøye oss med å planlegge teltturen vi skal på i juni. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar